דרעי נכנס למשרד הפנים: "שמח לחזור"

איתי גדסי No Comments on דרעי נכנס למשרד הפנים: "שמח לחזור"

שר הפנים אריה דרעי: "אני שמח לחזור למשרד הפנים בו פעלתי במשך שנות כהונתי לקידום הצדק החלוקתי, צמצום הפערים בין הרשויות המקומיות ושיפור איכות השירותים המוניציפאליים הניתנים לתושבי המדינה. אמשיך לפעול לקדם את השלטון המקומי על כל מגזריו, להוביל פרוייקטים מוניציפאליים, הגדלת תקציבי מענק האיזון והשבחת ההון האנושי"

צילום: משרד הפנים/לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בטקס חילופי שרי הפנים, שהתקיים היום (ראשון) במשרד הפנים נפרדו עובדי המשרד מהשרה היוצאת איילת שקד וקיבלו את פני השר הנכנס, חה"כ אריה דרעי ואת סגן שר הפנים, חה"כ משה ארבל.

הנהלת המשרד בראשם מנכ"ל משרד הפנים יאיר הירש, מנכ"ל רשות האוכלוסין תומר מוסקוביץ, יו"ר מטה התכנון, שלומי הייזלר ומנכ"ל מינהל התכנון, רפי אלמליח אחלו לשרה היוצאת בהצלחה וברכו את השר החדש-ישן בברכת עשייה והצלחה לשלטון המקומי ולמדינת ישראל.

השר הנכנס דרעי, כאמור, אינו חדש במשרד הפנים וכיהן כשר הפנים לסירוגין כ- 10.5 שנים מאז שנת 1988, בשנים אלו פעל לקידום המדיניות למען צדק חלוקתי וצמצום פערים בין הרשויות המקומיות והוביל את המשרד לקידום פעולות שונות ומגוונות כמו ייסוד הקרן לצמצום פערים, עידוד שיתופי פעולה בין הרשויות המקומיות והקמת אשכולות אזוריים נוספים, קידום תפיסת האזוריות, הגדלת תקציבי מענקי האיזון והשבחת ההון האנושי ברשויות המקומיות, הקמת הועדות הגאורפיות הקבועות ועוד.

שר הפנים והמשנה לראש הממשלה חה"כ אריה דרעי: "אני שמח לחזור למשרד הפנים בו פעלתי במשך שנות כהונתי לקידום הצדק החלוקתי, צמצום הפערים בין הרשויות המקומיות ושיפור איכות השירותים המוניציפאליים הניתנים לתושבי המדינה, בכהונתי זו אמשיך ואפעל ללא לאות לקדם את השלטון המקומי על כל מגזריו, להוביל פרוייקטים מוניציפאליים, הגדלת תקציבי מענק האיזון והשבחת ההון האנושי".

השר דרעי הוסיף בדבריו כי: "אני מכיר ויודע מיהו הצוות המקצועי המצויין של המשרד ואני בטוח כי יחד נצעיד את המשרד לתהליכים רבים וטובים יותר למען התושבים במדינת ישראל".

השרה היוצאת איילת שקד ברכה את השר הנכנס וציינה: "פעלתי בכל כוחי על מנת לקדם וליישם את מדיניותי בכל תחומי המשרד הרלוונטיים הן בקידום השלטון המקומי וצמצום הפערים בין השכבות השונות באוכלוסיה, הן במשבר הדיור הכולל קיצור וזירוז הליכי תכנון, הגדלת היצע הדיור והן בשמירה על זהותה היהודית של המדינה. אני מודה לצוות המקצועי של המשרד על עבודה מצויינת לקידום מדיניותי".

"שברנו השנה שיא של כל הזמנים בתכנון יחידות דיור. מעל 155,000 אושרו בועדות התכנון (עברנו את היעד של 125,000) מתוכם כ 44,000 בותמל. שווקו גם מעל 100,000 יחידות. אם הממשלה החדשה תמשיך באותו קצב אין ספק שעליית מחירי הדיור תיבלם. תודה לכל עובדי משרד הפנים, עובדי מנהל תכנון ומטה התכנון הלאומי ועובדי רשות האוכלוסין וההגירה על עבודה מאומצת ומקצועית".



0 תגובות